Telecom

Domenii de activitate – Telecom

Considerand estomparea continua a granitelor dintre telecomunicatii, tehnologie si media, acest domeniu de activitate al Congruent Consulting acopera  astfel o piata vasta si in continua expansiune.

Provocarea  companiilor din telecom

1.  Implicarea in noi segmente de piata, aparand nucleul deja existent.

2.  Posibilitatea de a creste cu riscuri diminuate.

Perspectiva Congruent Consulting asupra pietei de telecomunicatii

Din punct de vedere al furnizorilor de servicii din domeniul telecom, exista 2  optiuni : Optimizarea business-ului deja existent si cautarea unor noi   modele si surse de business.

Uzual, companiile adopta o strategie mixta, combinand cele 2 optiuni. Abordarile difera de la caz la caz, dar odata luata o decizie si abordata o strategie, aceasta trebuie dusa pana la capat. Din acel moment, o companie se poate pozitiona pentru a face fata competitiei.

Sustinem si oferim suport in elaborarea  unui plan de actiune bine pus la punct, care sa aiba in vedere:

  • Identificarea si managementul costurilor controlabile, fara a renunta la calitatea serviciilor;
  • Profitabilitatea in conditiile unei competitii acerbe : piata telecomunicatiilor este in continua crestere, iar strategia de reducere a preturilor practicata de catre companiile mari poate duce la destabilizare;
  • Pastrarea cotei de piata, cu accent pe satisfactia clientilor;
  • Intelegerea nevoii de trafic ridicat de date (cu accent pe mobilitate si viteza);
  • Anticiparea impactului reglementarilor – tinand cont de trendurile impuse de pietele externe.

Actiunile propuse

Strategii orientate catre rezultate si personalizate in functie de specificul fiecarei companii, cu urmatoarele puncte de interes:

  •  Retentia clientilor existenti;
  •  Crestere sustenabila;
  •  Reducerea costurilor;
  •  Inovatie;
  •  Fuziuni si achizitii;
  •  Politici de impunere a preturilor.