Identificarea noilor segmente de piata
  • ProvocareaOpen or Close

    In orice domeniu de activitate se regasesc giganti ai domeniului respectiv.  Lupta cu acestia devine dificila datorita puterii lor financiare si notorietatii.

  • Perspectiva Congruent ConsultingOpen or Close

    Descurajarea nu va aduce niciun avantaj.  Perspectiva trebuie indreptata spre punctele slabe ale competitiei, aspect de la care va porni strategia de intrare pe piata.

    Avantajul pietelor de telecom si tehnologie – piete vaste si in continua expansiune – il reprezinta posibilitatea crearii sau abordarii unor nise noi, unor noi moduri de a oferi servicii, obtinand astfel parghii puternice in lupta cu competitorii, indiferent de natura acestora.

    Cresterea unei afaceri inseamna schimbare – constanta, sustenabila si focusata. De la lider, pana la fiecare angajat, toata compania trebuie sa lucreze in echipa si sa respecte planul de actiune.  Identificarea noilor segmente de piata este un aspect ce nu vizeaza numai conducerea unei companii, ci intreaga structura organizationala. Nu exista idei gresite, ci doar moduri de abordare diferite, cat timp se respecta scopul impus.

    Plasarea unor noi produse pe piata atrage riscuri mari, intre care : necesitatea unor investitii ce nu pot fi recuperate (sunk costs), intrarea pe piata cu un dezavantaj competitiv si posibilitatea de a fi eliminat din cauza politicii de pret agresiva a competitorilor mari. Acest tip de lansare intr-un “red ocean” – o piata cu o competitie acerba – poate deveni sfarsitul unui proiect, ceea ce atrage pierderi considerabile.

  • Actiuni propuseOpen or Close

    Odata identificata modalitatea de departajare fata de concurenta, se pune accent pe modalitatile de a spori sansele unui produs / serviciu sa fie usor identificabil, sa aiba o identitate unica, ce ii va oferi avantaj fata de competitie. Cu alte cuvinte, un produs unic, cu o identitate clar exprimata se va vinde de la sine.

    Cum ia nastere un proiect care sa furnizeze un astfel de produs? Ce pasi trebuie urmati? Cum se castiga cota de piata?

 

 

 

Leading by example

Congruent Consulting este reprezentantul oficial al Polytron-Vertrieb GmbH in Romania, acceptand astfel provocarea de a introduce pe piata si a stabili  o cota de piata pentru produse de calitate germana, adresate pietei de CATV/SMATV.