Management
  • ProvocareaOpen or Close

    Atat pentru o companie aflata la inceput, cat si pentru companiile care activeaza pe piata de o perioada mai indelungata, managementul face diferenta intre succes si declin.

    Viziunea unui manager despre afacerea pe care o conduce trebuie sa concorde cu identitatea propusa a companiei. Aceasta viziune trebuie sa asigure sustenabilitatea profitabilitatii companiei.

  • Perspectiva Congruent ConsultingOpen or Close

    Pentru a putea controla si masura ritmul in care o compania evolueaza , un manager  va trebui sa isi focuseze atentia asupra anumitor puncte cheie ale management-ului companiei:

    • Intelegerea notiunii de leadership si rolul unui lider in cadrul organizatiei – cum ajunge un manager sa fie un bun lider.
    • Elaborarea unei structuri organizationale performante – cat de important este ca fiecare sa-si cunoasca rolul si locul in companie.
    • Gestionarea eficienta a resurselor umane – procese de angajare si integrare eficiente.
    • Problema delegarii si prioritizarii – care sarcini sunt urgente si cine sa se ocupe de ele.
  • Actiuni propuseOpen or Close

    Congruent Consulting  are capacitatea  si experienta necesara pentru a adapta un plan de actiune fiecarei organizatii, din perspectiva managementului.

    Un manager va trebui sa accepte schimbarile pe care le impune nevoia de a conduce o companie asupra activitatii sale. Tranzitiile unui  lider cuprind atat  modificarea rolului acestuia in relatia cu angajatii, cat si generalizarea competentelor tehnice si schimbarea interesului, de la personal, la colectiv. Cum se schimba rolurile unui lider?

    Importanta structurii organizationale – Pentru ca fiecare om sa-si poata indeplini sarcinile de lucru cat mai bine, acesta trebuie sa aiba o viziune clara asupra rolului propriu in activitatea companiei. O structura organizationala corecta si coerenta va ajuta atat managerul in controlul organizatiei, cat si angajatul pentru a vedea imaginea de ansamblu si a intelege importanta sa in desfasurarea activitatilor. Nu este importanta dimensiunea companiei, chiar si o firma mica are nevoie de o structura bine pusa la punct(small soul in a large body). Cum se poate adapta o echipa mica unei strategii complexe?

    Gestionarea resurselor umane este de obicei o componenta a procesului managerial careia nu i se acorda suficienta atentie. Fazele preliminare ale procesului de angajare , selectia si testarea candidatilor  sunt importante pentru a gasi candidatii  ce se potrivesc in structura companiei si pot lucra in echipa cu membrii deja existenti. Pe langa alegerea candidatilor potriviti, un punct foarte important este integrarea lor. Un lider are rolul unui mentor, atat pentru noii membri ai echipei, cat si pentru cei existenti.  Greselile sunt inevitabile si vor trebui anticipate, astfel incat impactul lor sa fie scazut. Cum se anticipeaza si cum se corecteaza aceste greseli?

    Delegarea si prioritizarea activitatilor este un punct sensibil in managementul oricarei companii. Lipsa acestora duce, inevitabil, la imposibilitatea de atingere a unor deadline-uri, in plus, intre volumele de munca ale membrilor echipei aparand dezechilibre. Cum se stabileste importanta unei activitati la un moment dat? Cine este cel mai potrivit sa o duca la bun sfarsit?

 

 

 

Leading by example